woensdag 2 april 2014

Knutsel Daisy

Goedemorgen,
 
hebben jullie de nieuwe Don en Daisy stempels al gezien? Ze zijn zoooo leuk!!
Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien waarop Daisy heerlijk aan haar tafeltje zit te freubelen.
 
 
Ik heb de volgende producten gebruikt:
Stempels: Crafter Daisy DDS3340, tekst CS0887
Papier: Pretty Paper bloc PK9106
 
Wil je kans maken om o.a. één van de nieuwe stempels te winnen, kijk dan even naar  het bericht  bovenaan het blog (je kunt mee doen t/m vrijdag 4 April)
 
Veel freubel plezier vandaag,
 
Colinda

3 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje, ik heb ze gezien...Staan al op mijn lijstje om te kopen,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk !
    ik heb dit stempeltje net naar mijn vriendin gestuurd, haar kinderen zitten nu op school en kan ze lekker gaan freubelen! net als daisy aan het tafeltje
    erg toepasselijk!
    leuk ook op kraft papier
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuke kaart met dit stempeltje ik heb nu de diva daisy gekocht vind ik zo gaaf

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.