vrijdag 14 februari 2014

love is..........en heel leuk nieuws!!!

Het is vandaag valentijnsdag! 
Don verrast Daisy met een bosje bloemen, je ziet aan haar dat ze er heel blij mee is!

gebruikte materialen:
stempel: DDS3330 love is
papier: PK9106 French roses
(dit geweldig mooie bloc komt 1 april uit, tijdens het maken van deze kaart was ik even vergeten dat het nog niet in de winkel ligt...nog even geduld dus;))
hart: LR0299 Anja's filigraan heart
tekst: clearstamps CS0847
blaadjes: LR0255 blad met nerf
swirl: LR0211 Anja's vintage swirls
witte bloemen van vilt
label: LR0188 labels en knopen

en nu heeeel leuk nieuws!!!
tatatadadaaaaaa....

Don en Daisy krijgen een eigen special!!!!
Een special edition!!!
Geweldig nieuws is dat toch?
Alle dt dames hebben meegewerkt aan deze bijdrage.
Begin april is de special te verkrijgen.
We verklappen alvast dat de voorste kaart gemaakt is door onze DT lid Monika.
Het wordt echt een prachtig exemplaar!

Nog even geduld dames.........

groetjes
Neline






11 opmerkingen:

  1. Moniko gratuluję publikacji w gazetce i pierwszej strony!!!
    Karteczka jest piękna. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Neline en super leuk dat er een Don & Daisy special aan komt!!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LEUK!!!!, schitterende kaart ook.

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooi dames DT....Gefeliciteerd allemaal en geniet er met volle teugen van en wees maar trots op deze speciale Don & Daisy uitgave!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk voor jullie dames. Wat mooi weer een eigen blad met mooie voorbeelden van Don en Daisy. Deze bovenstaande kaart is ook erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaartje Neline...
    Ben erg benieuwd hoe de special eruit gaat zien, ondanks dat ik mijn eigen inzending al weet.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is zeker geweldig nieuws!!!! Leuk! Ga hem ook kopen hoor!!! Heb tot heden alle collections gekocht, maar deze moet ik ook hebben hoor! Hihi.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik weer wat....door me enthousiasme!, deze kaart is geweldig mooi ook! Dat belooofd heel veel moois voor in het blad.

      Verwijderen
  8. Ach, wat leuk zeg, een special van Don&Daisy! Het zijn ook zulke schatjes, die verdienen een special! Ik zet het in mijn agenda, wil ik niet missen. En mooie kaartjes zijn het weer!
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart...echt prachtig gedaan! Leuk een special van Don & Daisy.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. o wat super een eigen special van don en daisy

    en de eerste kaart is al een toppertje

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.