zaterdag 26 oktober 2013

CHALLENGE #11

deze challenge blijft niet bovenaan staan, maar in de zijbalk vind je een link.


Vandaag gaan we al weer van start met de 11e challenge!!

Deze keer heeft teamlid Judith de challenge bedacht en die is:


herfst


gast-designer Jurgita heeft een prachtige kaart gemaakt


het team heeft ook hele mooie voorbeelden gemaakt

Judith



Wybrich

Sigrid

Julie

Hennie



Je kunt mee doen tot vrijdagavond 15 november 18.00 uur

Dit is de prachtige prijs die je deze keer kan winnen!!


De winnaar wordt gekozen met de random generator
Een gast-designer wordt door het design team gekozen

Er zijn een paar regels aan de challenge verbonden:
*Als je mee wilt doen moet je creatie nieuw zijn.
* je creatie mag gecombineerd worden met andere challenges
* gebruik een don en daisy stempel of knipvel, andere materialen zijn vrij.
* je moet direct naar je creatie linken via Mr. Linky
* op je eigen blog bij je creatie terug linken naar onze challenge.

We hopen dat jullie allemaal meedoen!
Heel veel succes!!



7 opmerkingen:

  1. Prachtige voorbeelden dames, ik ga meedoen..
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende creaties van het DT met een super leuke Daisy-stempel! Aan deze challenge wordt vast enthousiast mee gedaan!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt
    ga aan de slag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb net mijn kaartje met mijn gewonnen stempel geplaatst, nog bedankt.
    Heb tevens een MD candy op mijn blog voor wie geintereseerd is..
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke opdracht en schitterende voorbeelden.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke kaarten zijn er gemaakt
    en creaties!!
    super
    ik ga iets maken, ik hou van de herfst en toevallig van don en daisy dus.........
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke opdracht en mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.