vrijdag 17 februari 2012

Neline

Vandaag is het weer mijn beurt om wat te plaatsen. 
Alle dt-dames zijn weer aan de beurt geweest en we beginnen weer vooraan de lijst. 

 We hopen dat jullie iedere keer genieten van de kaarten die er worden geplaatst. 
Wij als dt leden vinden het in ieder geval leuk om dit blog te vullen;)

Ik heb van de kalender de maand februari opgepimpt met de maandstempel van februari.
Daisy heb ik ingekleurd met de prismapotloden.
Verschillende kantjes, knoopjes en restjes papier van het blok 
"old fashioned nursery PB7031"

De kalender is te downloaden. De "download knop" zie je in de zijbalk staan.

Ik wil jullie vast een heel fijn weekend toewensen!
Allemaal een fijne dag,
groetjes
Neline

7 opmerkingen:

  1. heel leuk, heerlijk die breiende DaisY!!

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig, kan ook gewoon niet mis gaan met deze schattige Daisy!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk al die frutseltjes over elkaar, mooie Daisy ook!!

    Groetjes Frences

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Neline , ik vind ook deze weer helemaal geweldig.
    Ik ben er van overtuigd dat het een super gaven kalender wordt als straks alle maanden bijelkaar zijn gebonden.

    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer geweldig Neline.
    Dit gaat zeker een hele mooie Kalender worden.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel mooi uit Neline.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk gedaan weer Neline. Goed weekend hoor.

    Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.